tisdag 18 december 2012

FÖRLÅT MIG!!

Förlåt mig för att jag inte har bloggat. Jag har ärlig talat glömt :( Det händer mycket just nu och jag har kommit ur mina bloggrutiner. Lovar att jag ska försöka bättra mig!
I alla fall. Sen sist jag skrev har jag kört en himla massa, haft julfest hemma och Love har varit här hela helgen. Min körning går bättre än vad jag någonsin kunnat ana. Läraren pratar om uppkörning! Jag har därför varit tvungen att boka riskutbildningen som ska göras i januari och jag har även fått skynda på med teorin, vilken är helt klar sen igår! :o Phew! Kan ni tänka er, snart har jag kanske körkort!? :D Wiiie!
Just nu är jag sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska göra :/ Ska ta Trixie på en runda iaf, sen vet jag inte.. Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar