torsdag 20 december 2012

Utbildningen klar


Idag har jag kört min sista körlektion. Och teorin är färdig. Jag är redo för uppkörning och skrivningen! Måste dock repetera lite körning och klara riskutbildningen först.
På skolan idag gick jag igenom mina fel på slutprovet. Bilden ovan. Jag var säker på att det var alt B men det var fel.. Sjukt va!? :o Det är tillåtet att köra fortare än 30!?
Vill kunna vara glad för detta att jag snart är klar och det är jag till viss del. Men sen igår har jag känt mig konstig. Sådär menskonstig. Ont lite här och där, nedstämd, och magont. Idag på väg till skolan kom jag på att jag hade glömt ta värktablett innan jag åkte..
Snart kvällsmat, inte alls sugen.. Och så saknar jag min bäbis :( Någon som vill byta liv bara för en dag? :)
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar