lördag 20 oktober 2012

Saturday - Home sweet home

Hallå! Läget med er!? Idag är det lördag och jag ska hem till mina föräldrar på min hemort. Trivs på något vis där :) Fast allra bäst är det ändå här :D Borta bra men hemma bäst, right?
Snart ska jag gå mot stationen med Trixie och min packning, hur ska jag klara det här? Gå på bussen med en stor väska, en hund och samtidigt kunna blippa busskortet? xD Hade ni nog velat se! Synd att jag inte har en paparazzi springandes efter mig som filmar allt jag gör! Mitt liv hade nog kunnat bli en väldigt rolig komedi :D Jag klantar alltid till det. Bara i förrgår spillde jag kaffe över tatueringen och när jag ska in på toan för att tvätta mig, då är Trixie på och dricker kaffet på golvet och jag tappar min ring... Haha!
Men nu måste jag dra! Vi hörs!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar