fredag 5 oktober 2012

Stan

Konichiwa!
Gårdagen var helt underbar som ni säkert lade märke till. Att få ha sin brorson i famnen och få gosa med honom, det går inte att beskriva.. Jag är kär! Bokstavligen talat kär! Jag älskar min brorson! <3
Nu på förmiddagen idag har jag varit i stan med en kompis. Köpte termobyxor, värmeljus och ben till Trixie trots att jag egentligen inte borde. Hade behövt spara pengar till min tatuering.. Men men, jag klarar mig nog precis ändå ;)
Åt kinamat i stan, mmm mumma! :) Efter krampen i magen av laktos i måndags, ska jag i bästa möjliga mån undvika mat som kan innehålla laktos. Där är kinamat bra. De använder ingen laktos i sin mat och dessutom är det min favorit mat :D
Nu ska jag ta det lugnt, dricka kaffe och göra teoriprovet på datorn :) Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar