onsdag 31 oktober 2012

Wednesday - Newborn baby boy

Godkväll folket! Idag har varit en hektisk dag. Körskolan, tvätt och städ och sedan Kamratgrupp. Det har inte funnits någon tid till vila överhuvud taget. Min kropp säger ifrån. Energin är på noll och jag har börjat gå på reservbatteriet. Jag vet inte hur länge det håller och för att inte krascha ska jag gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag både köra och ha teori och jag bara måste vara på topp på körningen.
Mitt i all stress, fanns det något glatt och positivt. Min brorson Pär föddes igår kväll efter att jag gått och lagt mig. Han är så otroligt söt! Min brorson! <3 Min andra brorson Evin som snart är 3 månader väger lika mycket som Pär väger som nyfödd, 3,6 kg! Supersött! En bild på båda två bredvid varandra hade inte varit fel! :D
Men iaf.. Ni får ha det bra folket! Godnatt!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar