torsdag 1 november 2012

Thursday - Headfitness

Goddagens! Idag har varit en hjärngympa dag, så man kan säga att min hjärna gärna vill vila. (Haha där fick jag till det ^^). Men nu är det bara 1 dag kvar! 1! Det är helt sjukt att jag klarat mig så här långt bara. Och att körningen idag dessutom gick skitbra. Till och med så läraren sa, "Detta var en väldigt bra backning, nästan för bra. Så här bra behöver du inte göra det egentligen." Haha! Jag känner mig ganska stolt! En klapp på axeln Nastasia! Tackar! Jadå det går framåt med körningen och jag blir mer och mer säker och självständig i min körning! :D
Jag köpte hem teoriprov att göra hemma. Insåg att det blir både bättre för mig med lugnare miljö och faktiskt billigare. Ska göra ett prov nu faktiskt :) Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar