tisdag 20 november 2012

Mardröm

Godmorgon! Sovit gott? Inte jag iaf. Hade en hemsk mardröm.. En person från mitt förflutna, en mycket hemsk person, hade sökt upp mig och typ "flyttat in" där jag bor. Alla gillade honom och ville ha med honom på alla aktiviteter, ingen förstod vem han egentligen var. Jag ville bara kräkas på det äcklet! Jag försökte säga sanningen om honom till alla andra, men tillbaka fick jag bara hånskratt och kommentaren, "Du säger så bara för att du är avundsjuk på honom.". Till och med mina föräldrar gillade honom! :o Usch det var en så hemskt dröm! Jag kände mig jämt förföljd, iakttagen av honom. Känslan jag hade i drömmen går inte att beskriva.. Men glad blev jag när jag vaknade av alarmet och insåg att alltihopa bara var en mardröm!
Jag skulle egentligen åkt till min psykolog idag, men hon är fortfarande sjuk.. Just när man behöver henne som mest, både förra veckan och denna! Sedan så ringde aldrig sjuksköterskan tillbaks igår. Hon ringer nog idag. Och nervös för det är jag! Vågar inte göra något. Knappt gå och duscha, ställa mig och diska, småstäda eller sitta här vid datorn.. För tänk om hon ringer mitt när jag håller på! Usch!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar