tisdag 27 november 2012

Missförstånd

Även om jag blivit bättre och är pånyttfödd, går det inte att förneka de diagnoser jag faktiskt har. Än kan det bli missförstånd. Idag missade jag min psykolog tid pga missförstånd. Däremot gick jag helt själv på ett FK möte idag! Helt ensam var jag där och kunde svara på alla frågor! Ni anar inte hur stort det är för mig som inte kunnat prata tidigare!
Det finns en grupp för oss tjejer med funktionsnedsättning som startar till våren men som ikväll har en introduktionträff. Jag vill dit men jag vet inte om jag vågar. Informationen är svag och det är just sånt som får mig att fega ur. Jag vet endast adress, tid, datum och vad vi ska göra. Inte hur det ser ut, vilken dörr, ut/in, höger/vänster, trappa?, vilken våning, vilka de andra är, hur många, osv..
Vi får se, kanske jag åker dit, kanske inte...
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar