onsdag 7 november 2012

Trött som satan i gatan

Hej alla pigga och trötta! Just nu är det mörkt ute och jag är trött. Min kropp skriker efter vila. Kan det bli värre? Haft två möten idag. Arbetsterapeut med uppföljning om hur körskolan funkar för mig rent energimässigt, om en eventuellt praktik är aktuell. Vi kom fram till att det är bra som det är nu. Jag går redan och lägger som tidigast vid 19 ibland för att jag är trött och för att orka dagen efter. En praktik är inte aktuell. Sedan hade jag möte med arbetskonsulenten, hon som sköter praktiken, och där fick jag fram det jag ville. Att det inte är aktuellt med praktik som det ser ut just nu, men att jag gärna vill ha efter att körskolan är klar. Och eftersom praktiken är frivillig och bara ren sysselsättning tog hon det bra och hon höll med mig om att vi ska avvakta praktik.
Trots en relativt lugn dag med endast två möten, är jag slut. Jag känner för att sova men jag vet att än är det för tidigt. Tidigast 19 skulle jag säga är okej, om jag går upp 7, då blir det mina 12 timmar som jag behöver för att återhämta mig.
Snart är det kvällsmat. Tonfisksallad! Mmm mumma! Ha det folket! Peace out!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar