lördag 10 november 2012

Overwelmed

Jag är helt överväldigad! Träffat mina brorsöner Evin och Pär idag! <3 Det får mig att vilja ha min egna. Så nu har jag börjat på en "att göra" lista för att ha barn. Det är mycket att tänka på och absolut inte helt självklart. Men jag har bestämt mig att en dag SKA jag ha barn. När jag tänker efter på hur jag var när jag var i 5-6 års åldern sade jag jämt att jag skulle ha barn när jag blev "stor". Det var oftast det enda jag pratade om. Hur många barn jag skulle ha, vad de skulle heta, vilka kön, var vi skulle bo och vilken man jag skulle ha. Det är helt sjukt nu när jag tänker tillbaks att jag faktiskt velat ha och pratat om barn så tidigt. Jag tror att jag är redo när "att göra" listan är klar, frågan är bara om min man är lika redo...
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar