torsdag 29 november 2012

Kära vinterkyla

Kära vinterkylan är här. Välkommen! Buuurr som Nastasia frös idag! Men det var ju inte konstigt eftersom jag glömde halsduk, mössa och vantar! Och att det dessutom snöade när jag skulle hem från vårdcentralen idag! :o Kan ni tänka er!? Snö i Skåne i november månad!? Buuurrr säger jag!
På vårdcentralen gjorde jag allergitest mot kvalster, mögel, päls och pollen. Det ska tydligen ta tre veckor innan jag får svar. Passade på att besöka min Morfar efteråt som bor väldigt nära vårdcentralen. Han blev väldigt glad! :D När jag sen kom hem möttes jag av en fin vattenpöl! Eller vad tycker ni? :)
Har även varit på fiket i byn och fikat med en kompis. En saffransmunk och kaffe! :D Gott!!
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill tvätta min vinterjacka. Får se om det är ledigt i tvättstugan.. Trixie kissade på den imorse.. Euuww! :/
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar