torsdag 15 november 2012

I know I stumble


Jag vet att jag inte är gjord av sten, jag vet att jag fortfarande kan falla.. Och jag är i en svacka nu. En egentlig anledning vet jag inte säkert. Min teori är att körningen inte går så bra, min dåliga ekonomi, min nya diagnos, och dålig sömn bland annat.. Jag ska be om att få höja dosen på mina antidepp. Sjuksköterskan ska ringa imorgon..
Jag är även bokat tid för allergitest för pollen och päls. Jag har fått lägga mina drömmar om att bedriva mitt eget hunddagis på is pga av vad jag tror är allergi. Jag fick även ge bort min hund 9 månader gammal detta året... Det kan inte vara något annat än allergi.
Ibland suger livet. Ibland är det bäst. Just nu vill jag inte leva...
Då måste jag stanna upp en stund och tänka på de som ger mig styrka. Brorsönerna, älsklingen, Trixie och min familj. De behöver mig. Jag behöver dem...
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar