tisdag 6 november 2012

Tuesday - Change

Hallå! Hur är det mer er idag? Här är det bra! Varit på psykologsamtal idag och vet ni vad? Jag har förändrats vad gäller mycket mer än vad jag trott. Min energi går inte åt lika mycket och snabbt som tidigare och det känns så jäkla bra! Speciellt eftersom hon påpekade att hon lagt märke till det. Sedan så pratar vi nu och inte som tidigare då det var hon som pratade. Att jag både kan och orkar tänka och prata mer nu.
När jag kom hem idag var också ett tecken på förändring. Jag bröt mina rutiner och valde att städa och tvätta idag istället för imorgon. Det hade jag aldrig klarat av tidigare. Jag lyckades även svara i ett telefonsamtal på bussen hem idag! Det ni! Jag är bara bäst! :D
Nej, nu fortsätta städa! Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar