fredag 23 november 2012

Dessa drömmar, mardrömmar, verklighetsdrömmar...

Jag drömmer drömmar som känns verkliga nästan varje natt. Känslan i drömmen är så verklig och den sitter i även när jag vaknat. Jag måste försäkra mig om att det jag nyss drömt verkligen inte har hänt, fast att jag innerst inne vet att det inte är så. En dröm är alltid en dröm. Men hur sjuk var inte förra drömmen om den otäcka person som flyttat in hos mig!? Tror jag blivit lite paranoid efter den dessutom. Tittar mig alltid omkring när jag är ute, speciellt bakom mig för att försäkra mig om att han inte är där...
I natt drömde jag att min man var otrogen! Men inte sådär vanligt, att de döljer det och gör det i smyg. Nej min man gjorde det inför ögonen på mig! Jag hade två tjejkompisar på besök. Min man visade intresse för den ena. Hon flörtade tillbaks. Sedan skulle de två ut på en promenad, sade de! Men den andra kompisen berättade för mig vad de tänkte göra. Och mycket riktigt hade hon rätt för när de kom tillbaks, sken de båda som stora solar av lycka. Och min kompis sade, "Oj oj oj, vad bra han är! Vi åt på en fin restaurang och han bjöd! Oj oj oj! Vad bra han är!". Och inte nog med det. Sedan gick de båda in i ett annat rum och kom ut först efter någon timme och båda sken ännu mer än tidigare. De båda satte sig ner i soffan där vi satt. Min man i hennes knä! Jag kände mig förkrossad. Deras jävla gulli gull äcklade mig! Ni vet sånt som äldre par brukar göra, eller nykära? Sedan började min man prata om vad de just gjort. Han pratade om det som om det var henne han var tillsammans med! Ilskan kokade inom mig. Hur fan kan min man sitta mitt framför mig och prata om det här som att det är helt normalt eller okej!? Fy fan! Den känslan går inte att beskriva! Det mest jobbiga med drömmen var att jag försökte förklara för min man att det var fel, men han förstod inte hur det han nyss gjorde kunde vara fel.. Fy fan!!!!! :(((
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar