måndag 5 november 2012

Monday - Driving

Idag har jag kört och det gick inte jättebra. Vi körde i smågator med skymd sikt med både högerregel, utfartsregel och gång- och cykelbanaregeln (eller vad min lärare nu kallade den ^^). Sjukt pirrigt, nervigt och läbbigt! :o Jag trodde att det var minst farligt att köra där det är mycket trafik på stora gator, men tydligen tvärtom, på små gator med skymd sikt och lite trafik. Jag såg inte ett skit åt varken åt höger eller vänster i alla korsningar, högerregeln gällde och jag skulle rakt över. Sjukt läbbigt att ta sig över en korsning utan trafikljus och skyltar och med skymd sikt ska jag säga er! :O
Men men, det blir nya tag nästa måndag när jag kör igen. Ska läsa på lite innan dess ;) Och göra fler prov såklart! :D Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar