tisdag 30 oktober 2012

Tuesday - Tired and cold

Bonusbild från helgen. Trixie hittade en ny sovplats -> Älsklingens väska. Haha xD

Goddagens folket! Hur är det idag? Här är det kallt och jag är trött. Frös så mycket i natt att jag vaknade flera gånger under natten. Ändå hade jag pyjamas, vilket aldrig händer mig! Stundtals blev jag varm, tog av ett plagg, sedan ett till, sen frös jag och orkade inte klä mig igen.. Suck! -.-' Men teorilektionen gick bra ändå idag :) Det är faktiskt rätt kul att vara där. Kul lärare som skämtar och vi skrattar och har kul :D Just nu ska jag bara ta det lugnt. Ikväll ska jag se film med Maja, sen direkt efter blir det bingen och sova. Imorgon är en intensiv dag och jag bara måste sova bra i natt.
Jag pratade förresten med mamma imorse om att jag frös så mycket och hon vill köpa ett duntäcke till mig! :D Fatta vad nice det är! Hon ska försöka köpa ett redan i veckan! :D Längtar!
Men nu kaffe ;) ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar