torsdag 4 oktober 2012

Underbart är livet

Konichiwa!
Idag ska jag hem till mina föräldrar på en familjemiddag. Ska bli så kul att få se alla igen! Brorsonen, mamma, bröderna, svägerskorna.. <3 Att jag skulle älska min brorson så mycket som jag gör, trodde jag inte. Jag känner honom inte, jag har träffat honom endast ett fåtal gånger och han har inte utvecklat någon personlighet än. Han är endast 2 månader gammal och jag älskar honom lika mycket och på samma sätt som jag älskar min mamma och mina bröder, om inte mer.. :s Usch som jag säger..
Jag älskar min familj och jag älskar livet! Jag kan inte se något negativt i livet just nu. Det kan jag inte. Och det är smått skrämmande, så främmande men otroligt spännande!
Igår var jag iaf på kamratgrupp. Andra gången denna terminen. Sjukt kul och inspirerade! Vi är ett gäng störda (förlåt ordvalet) från 20 år och uppåt som träffas och samtalar med varandra. Självklart håller vi inte i detta själv utan har två ledare med som styr upp det hela. Jag har gått på denna kamratgrupp sedan 2010 och inte förrän denna termin har jag känt att det gett mig något. Dessutom har det kommit nya deltagare som gjort det hela mycket mer avslappnat och roligt. Det behövs någon som pratar mer, någon som ifrågasätter allt och kanske någon som kommer med kloka svar på allt. Jag har dessutom utvecklats enormt. Från att varken prata eller fika med de andra. Till att prata och faktiskt kunna fika, både bulle och kaffe, det är stort! I'm proud of my self!
Nej nu ska jag ut med Trixie sedan ska JAG ta BUSSEN för FÖRSTA GÅNGEN med Trixie! Önska mig lycka till nu! Det behöver jag :) Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar