onsdag 26 mars 2014

Jag har varit dålig på att uppdatera..

Hej! Jag har uppdaterat dåligt den senaste tiden som någon säkert märkt. Anledningen till det är att det är mycket i mitt liv just nu. Jag tränar och motionerar mycket, har möten och jobbar. Sedan är det även mycket på gång. I måndags avslutade jag min praktik som värdinna (min arbetskonsulent kallar det för paus). Jag har länge känt att det blivit för mycket intryck där, men egot, viljan och önskan om att jag visst klarar eller borde klara mina 2,5 timmar fick mig att fortsätta.. Tyvärr ter sig verkligheten inte alls så som jag oftast önskar eller vill. Missförstå mig inte. Jag trivdes jättebra med min medarbetare, med mina arbetsuppgifter och så, men energin räckte inte till.. Redan efter knappt en timme kunde jag inte hålla kvar fokos eller koncentrationen. Huvuden och ansikten smälte ihop, röster lät som mummel ungefär som zombies, jag kunde inte se klart och allt var en dimma och känslan i mina öron var som om jag var under vatten.. Dessutom var jag helt jävla utmattad/utpumpad när jag kom hem att jag inte stod ut med några syn eller hörselintryck överhuvudtaget. Som om det inte var nog var jag även turig och grinig och helt energilös samtidigt som jag var mer rastlös än någonsin. Jag hade alltså en konflikt med mig själv genom att vara helt energilös/utmattad och vara rastlös med pirr/myror i benen..
Nu har jag alltså ingen praktik eller ett jobb, men nu känner jag att jag kan göra vad jag vill. Det finns så mycket jag vill göra/testa. Jag vill ut och träffa mer folk, jag vill börja rida och jag vill börja i en teatergrupp. Detta har gjort att jag nu börjat ta tag i det och faktiskt ska jag testa på att rida redan imorgon! Jag har ridit ca ett år när jag var 10 år, men eftersom jag inte klarade av galoppen pga mitt kontrollbehov/fartfobi, fick jag inte fortsätta. Sedan ska jag börja i en träffgrupp i Malmö den 9 april. Och teatergrupp letar jag fortfarande efter. Så ja, det händer en del just nu. Snart ska jag även till läkaren, eller ja den 29 april, och diskutera bröstförminskningen.. Sen väntar jag även på besked på min ansökan om kollo i sommar... Fan nu vill jag bara få allt beviljat!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar