onsdag 5 mars 2014

Positiva besked

Jag fick nyss svar på minavårdkontakter om en läkartid på vårdcentralen för att diskutera brösten.. Tisdagen den 29 april kl 11.. Lång väntan och inte alls till den läkaren jag valt, men man får väl ta det man får antar jag... En personal ringde snabbt precis och hörde om de hade en tid tidigare och till den läkaren jag ville, men ikke. Jag får alltså vänta nästan 2 månader bara för att diskutera om det eventuellt blir operation, sedan är det väl psykologsamtal och andra samtal, innan jag får beviljat, och i värsta fall även viktminskning...Woho..
Sedan har jag även fått svar innan idag ang mitt fondmedel jag fått beviljat. Jag kommer att få mina pengar insatt på mitt bankkonto ikväll och jag hoppas så innerligt att jag kan få köpa den inom det närmaste. Det kommer att bli en vit/silver Ipad Air 32 GB.
Lite positivt trots allt...
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar