torsdag 13 mars 2014

Summering av dessa nästan tysta dagar...

Summering av dessa nästan tysta dagar..
I månsdags jobbade jag, sen tränade och sen powerwalkade. I tisdags tränade jag, sen tvättade jag, lagade lunch, powerwalkade, handlade och sen minns jag ej xD Känns som om det är ganska mycket inbokat på mitt schema nu för tiden. Mycket träning och jag älskar det! <3 :D
Igår ringde mammy och frågade om jag ville umgås, klart jag vill vara med henne! Det betyder mer än vad man tror och att dessutom få träffa mina brorsöner gör det bara ännu mer så aaaahhh! Idag ska jag till mammy igen och få träffa Evin, igår var det Pär. Aaaaawwwwwww! <3 <3 <3 Längtaar!
Igår var jag även på ICA och Elgiganten och handlade helt själv! Körde dit själv, gick in själv, tog varorna själv, betalade själv och körde tillbaks själv! Det är awsomeness! Jag köpte bara en broccoli på ICA och ett ipad fodral på elgiganten efterosm det ipad fodral jag beställde på nätet var sämsta kvaliteten ever. Det är ju inte så att jag hade kunnat handla vad som helst, när som helst eller alltid. Detta var något jag verkligen ville ha och som ingen kunde hjälpa mig med. Jag fick välja att göra det själv eller inte få det. Hihihi! Och jag gjorde det! :D
Idag har jag jobbat och nu vilar jag huvudet för att direkt efter lunchen sticka snabbt till gymmet och träna. Sen snabbt hem, duscha och klä sen för att sen köra till mammy! Sen blir det mys med mammy och Evin hela eftermiddagen/kvällen. Dock ska vi eventuellt äta pizza, men känner att jag vill unna mig det tillsammans med dem.. Mysigt när alla äter samma och tillsammans! <3 ;D
Snart är det lunch. Korv med broccoli/blomkåls-mos! Nastasia försöker verkligen vara nyttig. Igår åt jag köttbullar med broccoli och i tisdags åt jag lasagne på zucchini. Hihih! Jag tycker det är riktigt kul och gott att äta nyttigt! Jag tror att jag aldrig ska äta onyttigt igen! Grötmixen som jag gjorde själv blev förresten helt awsome! Älskar NYTTIGT! <3 Peace and love! <3
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar