fredag 7 mars 2014

Nastasia mår inte bra idag heller...

Mådde helt ok imorse, fick tränat efter frukost, men sen mådde jag bara sämre och sämre. Mitt huvud gör ont, jag mår illa och känner mig yr och jag har smått ont i halsen och känner mig snuvig men är inte snuvig.. Skitjobbigt att känna sig så här sjuk men inte vara det.. Jag har trots allt sorterat bland mina papper, slängt och satt in i pärmar, hela eftermiddagen.. Sedan har jag fixat med ipaden i eftermiddag också, precis som igår kväll. Tittade bara på ett avsnitt Top Model igår, sen blev det fix med ipaden resten av kvällen.. För som jag höll på igår kväll med att få kalendern i ipaden att fungera och se likadan ut som i mobilen. Oj oj oj! Att jag orkade har jag ingen aning om.. Sedan har jag också städat lägenheten idag, dammsugit och så..
Lite OT men fick hem mitt lila ipad fodral idag med! Helt awsome är det!! :)
Snart kvällsmat men sen fortsätta ligga här i sängen under kedjetäcket med ipaden.. Peace!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar