onsdag 26 februari 2014

Aldrig kan man få vara glad..

Jag gråter just nu när jag skriver detta.. Anledning: Personalen avvek från mina rutiner igen. De avvek inte bara från en utan tre och dessutom på samma gång :'( Jag pallar fan inte mer!! Först inte skicka sms om att det är kvällsmat om ca 10 min eller liknande, sen inte fråga mig var jag vill äta och sen även knacka på min dörr när de ska ringa men skicka sms först.. Sen så tillrättavisar de mig för att jag inte är snabb nog att svara eller pratar överhuvudtaget då jag går in i ett läge där jag är svår att nå. Jag blir pressad och stressad då.. Bagateller tycker många, men för mig är det en big deal.. Dessutom är jag känsligare när jag är trött och i sorg.
Jag hatar mig själv och jag hatar hela världen för att jag alltid ska bli behandlad så här. Jag är tydligen inte värd mer än så här och ibland mycket mindre än så..
Nu: tårka tårarna, snyta sig och sätta på något falskt leende, även om jag inte kan, alla lögner om hur bra jag mår och förbereda sig för boendemöte med en personal.. Jippi! Ibland är det jävligt roligt att vara Nastasia.. Eller inte.... :'((
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar