torsdag 27 februari 2014

Och aldrig kan man få vara utvilad eller pigg...

Efter inlägget igår hade jag som sagt boendemöte efter flera månaders uppehåll... gick väl sådääär.. Pratade för mycket om sånt där jag inte borde.... det förflutna osv osv osv... Och som om det inte var nog, kunde jag inte sova den natten sen... Jag har sovit dåligt i ca en vecka, om inte mer, men i natt sov jag nästintill inte alls.. Vakande vid midnatt och kunde inte somna om. Dessutom somnade jag runt 22.30.. Så jag har inte mått sådär jättebra idag.. Huvudvärk, illamående, extremt ljudkänslig och grymt seg i huvudet. Stannade hemma från jobb idag också..
Jag är som sagt skitseg i huvudet och känner mig allmänt konstig och dimmig, så jag sätter punk här.... Peace!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar