onsdag 26 februari 2014

Emporia oh my god!


Jag hittade faktiskt en hel del på Emporia idag, oh my god! Speciellt glad är jag för min jacka! Velat ha en sådan länge men inte hittat en som jag verkligen gillat, eller så har den varit för dyr.. Denna kostade 499 kr och jag bara ÄÄÄLSKAR den! <3 Jag svär! Den är dösnygg i verkligheten! TACK MAMMY! <3
Sedan köpte jag en tröja med dödskalle och ett par jamasbyxor med dödskallar på! Fukking looove them! Oh my god! Sedan köpte jag också inlägg till skor, inneskor och en svart/vit skjorta. Ja, det var väl allt. Köpte ju en tröja i torsdags när jag var i stan med Maja också.. Så nu blir det ingen mer shopping för Nastasia på ett braaaaa taaaag!
Mammy och jag åt bakad potatis med tonfiskröra där, oh my god så gott och så mätt jag blev. Dock hatar jag potatis för känslan man får efter man ätit det.. Det lättade efter att vi någon stund senare tog varsin Yoggiboost. OH MY GOD! Det fanns FYRA sorter LAKTOSFRI! Jag tog päron och kokos glass, vit chokladsås, nötkross, kokus, vitchokladbitar och färsla hallon. Fukking AWSOMENESS!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar