tisdag 13 maj 2014

Än en gång är Nastasia förvirrad i sina känslor...


Jag vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner. Jag är förvirrad i hur jag känner. Jag har känt mig ledsen helt utan anledning hela dagen att jag är nära att gråta, samtidigt som jag är extremt arg helt utan anledning att jag vill skrika och slå på något. Saknaden efter Chilly har i för sig varit större än någonsin de senaste dagarna men inte kan det bara vara det? Jag borde dessutom vara glad just nu för posten som jag fick i eftermiddag.. Jag fick post med beslutet om kollo som jag överklagat. Jag får åka nu! Men jag kan inte glädjas åt det. Jag är inte värd kollo. Jag har skuldkänslor som begärt att få åka på något som är så dyrt som kollo faktiskt är. För helt ärligt känns det riktigt fel att åka. Jag är för mycket. Jag vill bara att alla ska tycka om mig. Just nu känns jag bara för mycket, värdelös, fel och att alla hatar mig. Jag borde kanske avstå från att åka? :(
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar