torsdag 22 maj 2014

Liiiiiite bättre och liite lugnare..

Jag åkte till stallet med dom i alla fall. Det var en annan personal än den som jobbade under dagen.. Tur var väl det... Jag vet inte varför jag är så här känslig. Det är bara så vissa dagar. Eller egentligen varje dag men att vissa dagar brister det och jag kan säga ifrån. Dom ruckar på mina rutiner och kommer med för många plötsliga besked eller ändringar. Ge fan i det! Men okej, nu känns det liiite bättre som sagt. Varit i stallet precis och det gick bättre. Vi tränade på tekniken i skritt och trav. Jag är okej nöjd.
Bloggen är fortfarande låst när jag skriver detta och det tänker jag låta den vara ett tag framöver. För det känns fortfarande inte bra med personalen. Jag litar inte på dom. Ingen vet när det händer något, om det händer något. Det är ständigt ett ovetande och en ovisshet som skapar en extrem oro och ångest hos mig. Vi får se när jag vågar låsa upp bloggen igen.
Nu kvällsmat.. Ha det!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar