måndag 5 maj 2014

I'm a failier.

Det bara eskalerade efter att jag skrev innan. Jag började hyperventilera, skaka tänder, fick hjärtklappning och andnöd. Jag kippade efter luft, jag hostade och jag kräktes nästan.. Jävla skit assååå. En panikattack var väldigt nära, väldigt nära. Jag försökte lugna mig men det blev bara värre.. Snabbt började även självhatet och det eskalerade. Jag vill inte gå närmare in på vad som hände men jag fick ett inre lugn till slut.
Just nu har jag ett tomt svart hål i mig som gnager sönder mig. Jag är ledsen att behöva vara så här, behöva reagera så här och bete mig så när jag enligt normen inte borde det. Jag hatar mig själv för att jag än en gång gjort mig själv besviken. Jag är sämst. Jag borde inte få leva. I'm a failier, always. 
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar