torsdag 22 maj 2014

Pssssssssssssssssssssssst....

Dom tror att dom kan göra hur som helst! Asså jag vill bara döda något just nu! Observera NÅGOT. Jag vill ha sönder något. Krossa det i tusen miljoner, miljarder bitar, tills inget finns kvar. Jag är så arg och ledsen just nu att jag gråter vilken sekund som helst. Jag tvingar mig själv att inte gråta. Låt dom inte se dig gråta. Dom får inte se mig svag. Dom får inte vinna. Jag ska sluta stötta deras trakasseringspakt gentemot mig. Det är slut med alla listor och bloggen nu. Så just nu när jag skriver detta är bloggen låst. Dom tror att dom kan behandla mig hur som helst, fastän jag gång på gång ber vänligt om vad jag vill och behöver. Dom tror att jag är ett lätt byte för deras pakt, men det är jag inte. Jag tänker då fan inte låta detta pågå mycket längre till.
Ååååh.. Detta suger.. Snart måste jag till stallet för att rida.. I värsta fall får jag köra dit själv utan dom. För dom ska inte vinna om jag ställer in på grund utav dom. Punkt slut.
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar