måndag 5 maj 2014

I stan med Maja


Varit i stan med Maja idag. Skitmysigt! Jag behövde verkligen det! Dock behövde jag kanske inte handla något men vem kan låta bli den dösnygga kepsen på bilden? Inte jag! Dessutom hittade jag två långärmade tröjor med dödskallar på för 99kr st. Kunde inte låta bli dem heller..
Jag var hemma vid 14, lagom till kaffedags. En ny vikarie, en MAN, skulle komma 15.00, så jag försökte förbereda mig inför det. Vilket är i princip omöjligt.. Jag hatar nya saker, jag hatar nytt folk och jag hatar män. Ni kan bara tänka er min panik sekunderna innan han dök upp.. Men men, det gick helt ok. Jag försvann snabbt in till mig efter kaffet och kopplade av efter shoppingrundan. Sedan skulle jag gå ut för att duka till kvällsmaten vilket är min dag idag. När jag kom ut möttes jag av ett fulldukat bord och en fullsatt soffa. Assååå jag klarade inte det. Jag hann säga att jag kom ut för att duka, innan jag skyndade mig in i lägenheten och bröt ihop. Fan asså.. Nu bölar jag igen.. Fatta vad hemsk det är med en plötslig ändring rakt i ansiktet och fullt med folk som bara tittar på dig när du ser ut som ett freak... Jag vill bara dö just nu :'(
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar