torsdag 17 april 2014

Bra vid ångest - Shopping i stan


Hela förmiddagen och in på eftermiddagen har jag varit i stan med Maja, min kontaktperson. Hon ville träffa mig ändå, även om hon sagt upp sitt uppdrag. Det verkar även som om hon vill träffa mig hädanefter också. Hon pratade till och med om sommaren, att vi kunde ta tåget till havet osv..
I alla fall kändes ångesten hanterbar, nästan bortglömd när jag var i stan... För en kort stund glädjes jag åt att äta gott, shoppa och shitchatta (skitsnacka).. Jag åt en supergod räksallad som jag själv komponerade som sedan avslutades med en yoggiboost-liknande. Det behövde jag verkligen, den glassen! Mmm.. Sedan shoppade jag välbehövliga solglasögon, då en annan boende satt sönder förra årets glajor.. Sedan kunde jag inte låta bli väskan på bilden ovan, var bara tvungen att köpa den fiiiiiina väskan! <3 Köpte också en mindre, men åååh så fin plånbok som får plats i den nya väskan.. Sedan köpte jag en scarfs med dödskallar på, en tröja och ett marabou choklad! Äntligen!!! Som jag ska äta det ikväll! JAA!
Men snart kvällsmat.. Peace!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar