tisdag 8 april 2014

Jag vill gräva en djup grop.

Jag hade trots allt svårt att sova igår.. Vred och vände mig länge innan jag till slut somnade. Sedan vaknade jag 05.32 av att en fågelunge gal efter sin mamma.. Kan säga att den mamman nog inte fanns vid livet eller så var hon väldigt långt borta. Men jag lyckades somna om efter en väldigt lång stund. Sedan vaknade jag 10, av att telefonen ringde.. Mådde väl sisådär.. Ville inte upp alls, men lika så bra innan personalen skulle undra, eftersom kl 10 skulle vi på ärenden i byn.. Jag mådde illa, hade magont och huvudvärk idag med. Kan säga att frukosten gick inge vidare, toan nästa. Min mamma skrev också och undrade om vi skulle till stan. Först kände jag inte alls för det, med tanke på mitt sinnestillstånd och fysiska besvär. Men personalen puschade på och det slutade med att jag körde till mamma. Vi åt på Mc Donals, hmmm.. Ja jag åt kanske en halv wrap, max 10 pommes, och kanske sex klunkar läsk. Sedan mådde jag grymt illa med grymt ont i magen.. Aj aj aj! Konstigt nog lättade det efter kaffe och en kaka hemma hos mamma senare. Jag körde hem vid 15-tiden för att hinna tvätta lite idag eftersom hela dagen är min tvättdag. Sedan är det rätt skönt att vara hemma och må skit, än att vara borta.. Ätit kvällsmat nyligen, kanske tio skedar soppa och en macka.. Fy fan! Det skulle jag inte gjort! Aj aj aj! :( Jävla skit! Jag ska aldrig äta igen, så känns det just nu... Jag har så ont i huvudet att det bultar, slår och spränger, men tagit två huvudvärkstabletter, hjälper lite. Jag mår så illa att det dunkar i halsen med en brännande illamåendekänsla med smått spykänsla också. Jag har så ont i magen att hade man inte vetat bättre, hade man kunnat tro att jag ätit en sju rätters middag för 10 personer.. Magen svider också, är ur balans och låter. Känns inte alls bra! :(( Inte nog med det, har jag även sådan sjuk ångest att den äter upp mig inifrån! :'(( Jag vill bara gräva en stor djup grop, gå ner där och inte komma upp på ett bra tag..
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar