lördag 5 april 2014

Jag mår fan inte bra alltså!

Jag har varit hemma i föräldrarhemmet hela dagen och haft det bra. Men sedan vi skulle äta kvällsmat har jag haft sjuk huvudvärk med illamående. Tog två huvudvärkstabletter och sedan åt trots allt. Det kändes bättre men efter godis också, blev allt bara värre.. Jag är hemma i min lägenhet igen sedan en timme tillbaks. Ligger under täcket men vet inte hur natten kommer att bli.. Vågar jag lägga mig för att sova? Jag sover på sidan med huvudet, men det vill jag inte med illamånde.. Så vad ska jag göra? Vänta till det går över? Kommer det gå över? Äsch.. Jag tar en tablett mot sura uppstötningar, hoppas den hjälper lite, sen försöker jag väl sova.. För tog min nattmedicin direkt när jag kom hem för ca en timme sedan.. Jaja, hoppas ni har en bättre lördagskväll.. Peace!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar