måndag 28 april 2014

Jag får försöka glädjas åt det lilla..

Igår när jag var hos prönen beställde jag hem internet. Jag tänkte höra med dem innan jag beställde för vilket jag skulle beställa, 50/10 för 339kr eller 10/10 för 289kr. När jag då gick in på hemsidan för att visa dem, kom det upp ett grymt sjukt bra erbjudande på 250/10 för 250kr! Det var så bra att pappa tyckte jag skulle beställa direkt, vilket jag gjorde. Dessutom fanns erbjudandet bara där till och med igår! Fatta vilken tur jag hade! :D Känns sjukt bra! Hoppas det kommer med posten redan idag eller imorgon!
Till något helt annat.. Idag är det är femte dagen sedan jag höjde dosen på min medicin och helt ärligt kan jag inte säga att känner någon större skillnad.. :( Mycket lite bara i så fall. I lördags hade jag sådan sjuk ångest hela dagen att jag bara ville hem från Love utan anledning. Ville bara det skulle bli kväll då jag kunde försvinna in i drömmarnas värld. Och igår hade jag sådan sjuk ångest trots medicinen på kvällen att jag hade svårt att somna... Dessutom vaknar jag fortfarande innan 8 varje morgon och det är grymt jobbigt för jag behöver min sömn..... 
Men men, jag får försöka glädja mig åt att det är liiiite bättre, att jag ska få bra internet snart och att 2 läkarbesök jag väntat på i över 2 månader äger rum denna veckan...
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar