måndag 7 april 2014

Jävla bajs fucking skit mög!

Jag mår fan jävla fucking skit piss dåligt att jag inte står ut en sekund till! Jag har sådan sjuk ångest att det finns inte, sedan är jag fortfarande sjuk med illamående och huvudvärk.. Assssååå jag orkar inte! Fick ställa in kamratgruppen idag pga av det.. Känns asdeppigt och askasst.. Jag är fucking jävla sämst och värdelös att det finns inte. Gråtit skitmycket idag också.. Palla assssååå.. Och nu bad jag om behovsmedicin för jag står fucking inte ut! Jag gör verkligen inte det! Hoppas den börjar verka snart. Om den ens hjälper... För två starka huvudvärkstabletter hjälper inte mot huvudvärken och har inte gjort på flera dagar.. Vad fan är det som händer???? Kan någon snälla svara på det?
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar