måndag 7 april 2014

Skit också..

Jag mådde inte bra igår med fortsatt huvudvärk, magont och smått illamående. Kunde inte äta mycket men jag kunde äta i alla fall.. Idag när jag vaknade fick jag springa på toa, mindre bra.. Tänkte att även om det kändes som magsjuka, att det var normalt. Gick ut för att äta frukost men började med kaffe. Då satte magen i gång direkt. Aj aj aj! Illamående och magont, godmorgon på er med och välkommen! Jag fick springa på toa igen.. Tog med två mackor in till mig, men vet ej om jag vågar äta dem.. Eller dricka upp mitt kaffe.... Vad är det för fel på mig? Jag känner mig magsjuk men ändå inte.. Kan man vara magsjuk fast bara lite och ibland? Jag förstår varför en personal sade när jag kom ut nu på morgonen att jag var blek och hade vita läppar. Kanske jag är sjuk i alla fall? Sjuk men frisk? Samtidigt som jag är sjukt bitter och nere.. Vad fan är det som händer med mig!?
/ Nastasia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar