måndag 14 april 2014

Vården är fucked up!

Personalen har hjälp mig ringa psyk idag. Jag är inte värd en akuttid till min läkare... :(( Men han kan avboka mitt läkarintyg-besök samma dag den 17 mars för ett akutbesök. Det är helt OK. Själv kan jag inte få någon akuttid... De tycker jag ska fucking lida till den 30 april då jag ska dit för läkarintyg som för den delen skulle ha varit för över en och en halv månad sedan... Assssåååå jag klarar inte det!!!! Vad fan ska man göra? Vården är fucked up och rövknullar mig. Ja, jag är jävligt förbannad, ledsen och gråtfärdig just nu.. Jag får knapra benzo var tredje timme var dag till den 30 april, enligt dem.. Det är helt OK. Jag ska bli pillerberoende för att de inte kan ta emot mig tidigare. Fan vad fucked up världen är! Palla.... 
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar