söndag 20 april 2014

En fluga på väggen

Fotat denna med mobilen idag!

Det har varit två hela dagar hos päronen i påsk. Det tar på krafterna. Jag har dessutom varit uppe innan 7 den ena dagen och innan 8 den andra, vilket jag i för sig gjort i över en vecka.. Idag var dessutom alla också hos päronen. Mina brorsor, deras sambos och mina brorsöner. Jag tycker det är kul att träffa dem, men jag känner mig inte som en av dem. Jag ser allt, hör allt och upplever allt, eller ja, till viss del. Många gånger hänger jag inte med. Jag försöker prata och att komma med något, men sällan blir det så. Oftast är det försent eller så vet jag inte hur jag ska säga. Ibland, eller oftast vet jag inte ens hur jag ska göra. Det är svårt att förklara. Jag känner mig som en fluga på väggen. Jag finns men ändå inte.
Ja, ångesten talar just nu. Varit ganska ok dessa dagar på den fronten... Det säger dock inte att jag mår eller har mått bra. Just nu vill jag sova hårt, vakna på tisdag och vara helt fri från ångest. Vad tror ni om det? Senaste veckorna har jag haft svårt att somna trots min nattmedicin, jag vaknar 1-5 gånger per natt och jag vaknar med magont och ångest tidigt på morgonen utan att kunna somna om. Vi får se vad som händer.. Nu ska jag iaf stänga och släcka ner allt och försöka sova.. Wish me good luck!
/ Nastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar